dag 4 - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië 2019 - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië 2019 - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Hanna en Femke

Blijf op de hoogte en volg Jongerenreis

26 Juli 2019 | Roemenië, Sânmărghita

hallootjes lieve mensen,
wij hebben hier het beste dagverslag dat je kan wensen.
Vandaag begon weer vroeg met stille tijd, en dat is een feit.
We hadden veel te doen vandaag,
zoals boodschappen halen, dat ging best wel traag.
Want we konden niet alles snel vinden, maar uiteindelijk hadden we genoeg om later te verslinden.
Bij de werkplek van Daan (niet Buitenhuis) kwam er een nieuw dak en hek. Die zitten nu lekker op hun plek,
Er zitten als we de camping afgaan trouwens altijd kinderen in ons nek.
Soms is dat best gek.
Femke vindt het geweldig en lief, maar Hanna is bang voor een tasjesdief.
De auto voor de boodschappen was een beetje brak, de spullen konden alleen via de achterbank in de laadbak.
Er was een kinderkamp dat moest worden georganiseerd, er werd dus snel een een zeskamp in elkaar gefabriceerd.
Daan (ook niet Buitenhuis) was niet zo geliefd bij de vogels, hij werd onder gepoept.
De stront was er zo uitgefloept.

Het eten in de avond was erg lekker, we hadden rijst en kippenpootjes of een schnitzel, ik weet niet wat er rijmt op schnitzel.

Groetjes van Hanna, en liefs van Femke. (Ilse, Meike en Tessa, we missen jullie wel een beetje erg.)

• 26 Juli 2019 - 19:05

Emma:

Wat zijn jullie allemaal toppertjes... doe mijjj een toppertje ennn en... Nee nee gekkigheid. Lekker hard aan het werk daar hoor. Geef die maaike veerle nien en Chris maar wat extra klusjes hoor. Kunnen ze wel hebben. Geniet d'r van groetjes

• 26 Juli 2019 - 19:26

Lianne Stolk:

Weer genoeg beleefd, zo lijkt me. Ben benieuwd welke 'Daan' er is ondergepoept!

• 26 Juli 2019 - 19:34

Herma:

Hoi,blog schrijvers!
    Heel fijn om jullie verslag te lezen.
    Op deze manier kunnen we alles meebeleven.
    Houvol,maak veel plezier en lekker eten doe je in roeme nie.

• 26 Juli 2019 - 20:01

Johan Stolk:

Leuk om weer even wat te lezen, hoor.
    Waarschijnlijk liggen jullie nu al op één oor.
    Zo te lezen wordt er hard gewerkt daar
    En hebben jullie een mooie tijd met elkaar
    Veel plezier!
    Groetjes van hier.

• 26 Juli 2019 - 20:08

Stefan:

Het avond eten was niet lekker maar ik moest er niet van kotsen dus ik at het maar op

• 27 Juli 2019 - 04:45

Henriëtte :

Super om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Vandaag lekker ontspannen. Maak er een mooie dag van. Veel liefs vanuit B'hoek! xxx

• 27 Juli 2019 - 07:29

Corrie:

Weer een leuke dag zo te lezen. En wat doen jullie veel zeg! En alweer lekker gegeten? Het moet niet gekker worden! Groetjes van ons

• 27 Juli 2019 - 07:51

• 27 Juli 2019 - 07:47

• 27 Juli 2019 - 07:47

• 27 Juli 2019 - 09:34

Annigje :

Nou meiden knap hoor een gerijmd dagverslag. We genieten erg van alle verlagen. Leuk om zo bij te blijven. Zet hem op daar!

• 28 Juli 2019 - 09:16

Wouter:

Zijn jullie ook in te huren voor Sinterklaasgedichten?

• 28 Juli 2019 - 11:29

Guido:

Dames,
    Van deze rijmelarij
    wordt ik best blij.

Lekker hoor zo’n schnitzel
    Beter dan een slap soep afgietsel

• 28 Juli 2019 - 17:39

Cora Veenman:

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen! Wat hebben jullie al veel gedaan! Heel veel plezier ook in de komende week. Het is mooi werk wat jullie doen. Heel veel Inspiratie! En voor wie durft: geef Martijn een dikke knuffel van mij :)

Hartelijke groet, Cora