dag 10 - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië 2019 - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië 2019 - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: Jasper, Timon en Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jongerenreis

01 Augustus 2019 | Roemenië, Sânmărghita

Bahhh!! Nat! Vannacht heeft het geregend, het zat er aan te komen, maar nu is het dan echt gebeurt. Het is vandaag een grauwe regenachtige dag. Deze dag begint volgens traditie met stille tijd, we zijn nog steeds bezig met het lezen van Markus. We hopen dit Bijbelboek uit te lezen in deze reis. Verder hebben we nog lekker ontbeten totdat het brood op was omdat er te weinig was ingekocht.

Ondanks de regen gingen de werkzaamheden gewoon door! Bij kinderkamp was het gezellig druk, uiteindelijk heeft team wit gewonnen. De kinderen hadden het erg naar hun zin en verlangden naar een volgend kinderkamp.

Bij Jorine zijn er weer stappen gemaakt in het isoleren van de zolder, hopelijk kunnen we dit nog afkrijgen. Ook is er bij Daan weer enorm gepiekt, de pallets werden ondanks het slechte weer naar een veilige plek gesleept. Verder zijn bij Daan allerlei randzaken afgemaakt zoals een deur verven, dit werd gedaan door het kernteam.

Na het kinderkamp zijn een aantal mensen gaan verven, de verf belande niet alleen op de muur maar ook op hoofden armen en benen.
Na alle werkzaamheden kwam er een dieptepunt in het eten dat we tot nu hebben gegeten. We hebben allemaal wel netjes ons kartonnen bakje leeggegeten, want na hard werken heb je trek. Voor en na het eten werden er complimentjes geschreven; HEEL VEEL complimentjes. We verwachten voor de rest een super gezellige avond met hopelijk een kampvuur zonder regen.

Groetjes aan het thuisfront!

• 01 Augustus 2019 - 16:56

Henriëtte :

Leuk om jullie dag weer te lezen, jammer van de regen maar jullie hebben er een mooie dag van gemaakt. En het regende ook complimenten dat is altijd fijn. Nog een compliment: jullie zijn top! Geniet nog van deze avond en jullie laatste dag daar. Lieve groeten van ons allemaal

• 01 Augustus 2019 - 17:02

Fam Breugem:

Gezellig om weer iets van jullie te lezen,
    nog even en we horen jullie verhalen echt.
    de foto,s waren leuk om te zien,Marlieke wat
    heb je op je hoofd ?

We wensen jullie een goede terug reis tot zaterdag

(O)pa en (Oma) Breugem

• 01 Augustus 2019 - 17:18

José Mathey:

Complimenten voor jullie allemaal!! Zelfs door weer en wind gewoon aan het werk en ook nog met blije gezichten. Ik zal straks moeten afkicken van jullie leuke en stoere verhalen. Gezellige avond en voor morgen een goed ontbijt toegewenst!

• 01 Augustus 2019 - 17:40

Henriette T:

Het is super leuk om jullie verhalen te lezen. Wat ontzettend tof om zo met elkaar op stap en aan het werk te zijn. Veel plezier nog! X

• 02 Augustus 2019 - 14:15

Frans En Ellen:

Erg leuk om steeds zo alle dagverslagen te lezen. Dit maakt of dat jullie helemaal niet zo ver weg zijn :-)
    Volgens mij hebben jullie bergen werk verzet en de kinderen en tieners daar goed vermaakt.
    De foto's erbij laten mooi zien hoe veel plezier jullie hebben in wat jullie doen (of soms niet doen)
    Geniet deze laatste avond/dag nog maar, maar ook van de complimenten die jullie gekregen hebben.
    Hier vanuit Bergschenhoek één heel groot compliment voor het geweldige werk dat jullie samen verricht hebben en dat jullie daar een mooie straal LICHT hebben gebracht!

• 02 Augustus 2019 - 15:05

Johan:

Prachtig om te lezen hoe hard jullie gebuffeld hebben.
    Complimenten zijn dan zeker op z’n plaats.
    Mooi ook om te horen dat jullie door Marcus heen gebuffeld zijn. Hoop dat het jullie geloof heeft versterkt en jullie onderlinge band waarschijnlijk ook. Mooi om dat ook in complimenten uit te drukken.
    Jullie zijn kanjers!
    Fijne laatste avond.
    Gods zegen voor de terugreis!!

• 02 Augustus 2019 - 15:05

Helma :

Al bijna 10 dagen voorbij.... Jullie hebben écht hard gewerkt met z’n allen! Fijn om te merken dat jullie ook veel plezier hebben!
    Een goede terugreis toegewenst!