dag 6 - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië 2019 - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië 2019 - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: M&M

Blijf op de hoogte en volg Jongerenreis

28 Juli 2019 | Roemenië, Sânmărghita

ppppfffffffff..... veelste heet hiero! ;( Het is zondag en wat betekent dat? Op naar de kerk! Na weer een korte nacht gingen we nu in plaats van met taxi's met de bus richting de kerk. Toen we aankwamen twijfelde we of we wel bij het juiste adres zaten. Dit maal wilde de leiding geen risico nemen om te laat te komen en waren we wel 45 minuten te vroeg. wij waren vandaag proefkonijnen en mochten een nieuw systeem uittesten. Via een app op onze telefoons werd de dienst vertaald in het Engels, maar dit ging nog niet zo soepel. Het was amper te verstaan en we zijn na een tijdje overgegaan naar de live-uitzending van onze eigen kerk in Bergschenhoek. Terug op de camping werd al snel door iedereen verkoeling gezocht, gelukkig was er een groot zwembad (zie foto)! We konden heerlijk chillen onder een boom of besloten om naar de rivier te gaan, waar we heerlijk van een pondje af hebben gesprongen. 'S avonds hadden we tot onze verrassing weer lekker eten en hebben een prachtige thema-avond rondom het kampvuur gehad.

status: we worden levend opgegeten door de muggen ;)

• 28 Juli 2019 - 18:56

Kooijtjes:

Dat klinkt als een heel ontspannen dag, heerlijk hoor. Balen van die muggen. Welterusten allemaal voor straks. Groetjes!

• 28 Juli 2019 - 19:03

Smartie:

Die muggen weten wat echt lekker eten is. Is er al een wedstrijd: Wie is het meest lekgestoken? Een andere kerkdienst volgen tijdens een kerkdienst, zal vast niet helemaal synchroon gaan en best lastig lijkt me. Slaap lekker en succes morgen met het werken en schrijven van het volgende verslag waar iedereen met smart naar uitkijkt. Door het heerlijke eten zullen jullie voorraden vast nog onaangetast in jullie koffers liggen, of niet?

• 28 Juli 2019 - 19:18

Lianne Stolk:

Balen van de muggen, gewoon veel en goed inspuiten en tegen het vallen van de nacht lange mouwen en broek! :-)
    Weliswaar hebben jullie de kerkdienst niet verstaan, maar jullie zijn er wel geweest, leuk om er zo toch wat van te zien. Ben benieuwd of er nog wat Roemeense jongeren aanwezig waren of meer ouderen?
    Verder heerlijk genieten van het koele water van de rivier en weer een beetje opladen voor de werkdag van morgen! Suc6 jongelui!

• 28 Juli 2019 - 19:49

Andrea:

Na zo'n relaxed weekend weer opgeladen voor de komende werkdagen? Gaat morgen het kinderkamp ook beginnen?
    Slaap lekker en werkse morgen!!
    Vandaag een dikke knuffel voor jullie allemaal ;-)

• 29 Juli 2019 - 05:29

Mirjam, Tante Van Jasper En Daan:

Alle verslagen gelezen hoor... erg leuk!
    Het verbaasd mij dan wel weer dat iedereen verbaasd is dat het eten lekker is :)
    Ben benieuwd naar het antwoord.

Ennuh.....Daan, is dat jouw hoofd die door de pont omhoog komt? Hahaha!
    Heel veel plezier allemaal en nog heeft veel mooie dagen toegewenst!
    Groetjes!

• 29 Juli 2019 - 10:41

Nelleke:

Wat leuk om jullie verslagen te lezen zeg, en leuke foto's !
    Er worden volgens mij mooie herinneringen gemaakt op deze reis.
    En voor Nienke: sterkte met de muggen!

• 29 Juli 2019 - 14:16

Lia Van Dijk:

Zo harde zwoegers dat was dus afzien vandaag ;-) Gelukkig kijken jullie nog steeds blij op de foto's. Veel succes en plezier met het kinderkamp en sterkte met de warmte en de muggen.